آزمون استخدامی آموزش و پرورش در بهمن‌ماه ۱۳۹۷

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش  جزئیات برگزاری مجدد آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای جذب نیرو را تشریح کرد.

آزمون استخدامی آموزش و پروش در بهمن‌ماه ۱۳۹۷

یارمحمد حسین‌بر در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره استخدام مجدد در وزارت آموزش و پرورش و برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار کرد: برای جذب نیرو تقاضای مجوز از سازمان اداری و استخدامی داشتیم و منتظر تایید مجوز هستیم که اگر با آن موافقت شود در قالب آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی جذب نیرو خواهیم داشت.

جزئیات آزمون استخدامی آموزش و پرورش در بهمن‌ماه ۱۳۹۷

وی در پاسخ به این پرسش که قرار است چند نفر از طریق آزمون جذب شوند، تصریح کرد: چون هنوز به تفاهم نرسیده‌ایم، نمی‌توانم به طور دقیق اعلام کنم چه تعداد جذب نیرو خواهیم داشت؛ در طول سال دو آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود اما تا زمانی که سازمان اداری و استخدامی مجوز استخدام برای دستگاهی صادر نکند مسئله جذب نیرو موضوعیت نخواهد داشت.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: این وزارتخانه از طریق آزمون سراسری و ماده ۲۸ یا همان استخدام آزاد اقدام به جذب نیرو می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: چند روز قبل جلسه‌ای را با سازمان امور اداری و استخدامی به منظور جذب مجوز استخدام داشتیم و قرار شد جلسه دیگری هم برگزار شود تا به نتیجه برسیم.

به گزارش تسنیم؛ ثبت‌نام برای شرکت در ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی از روز یکشنبه ۳۰ دی ماه ۹۷ از طریق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی آغاز خواهد شد و در روز سه‌شنبه مورخ ۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ خاتمه می‌یابد.

در این آزمون ۲۰ دستگاه اجرایی شامل سازمان امور اراضی کشور، بانک ملی ایران، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دیوان عدالت اداری، روزنامه رسمی کشور، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان بهزیستی کشور، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، سازمان شیلات ایران، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (مادر تخصصی)، مرکز اورژانس تهران، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ورزش و جوانان اقدام به جذب نیرو می‌کنند.

منبع: تسنیم

اضافه شدن سهمیه باقیمانده آزمون استخدامی تیر ۹۷ به سهمیه سال آینده

معاون آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: میزانی از سهمیه آزمون استخدامی آزاد آموزش و پرورش این استان که تیرماه امسال به هر دلیل جذب نشده به آمار سهمیه سال آینده آزمون استخدامی اضافه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به دنبال ثبت سوژه چرا تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پروش تیر ماه ۹۷ اعلام نشد؟ تکلیف سهمیه های باقی مانده چه می شود؟ در سامانه فارس من خبرنگار فارس موضوع را پیگیری کرد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در این زمینه اظهار کرد: میزانی از سهمیه آزمون استخدامی آزاد آموزش و پرورش تیرماه امسال که به هر دلیل جذب نشده به آمار سهمیه سال آینده در آزمون استخدامی اضافه می‌شود.

علیرضا سعیدی مهر افزود

به هیچ عنوان سهمیه باقیمانده حذف نمی‌شود و به سال بعد منتقل میشود.

وی با اشاره به دلایل جذب نشدن کامل سهمیه ادامه داد: داوطلبان یا حدنصاب نمره را کسب نمی کنند یا در آزمون علمی و مصاحبه موفق نمی‌شوند و یا تراز نمره آنها پایین است البته ما به سازمان سنجش درخواست داده ایم تا تراز و کفنمره را برای برخی مناطق پایین بیاورند و برخی رشته ها را حداقل تقلیل دهند که امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: چنانچه منظور مخاطب در حوزه سهمیه دانشگاه فرهنگیان است تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان چهارشنبه ۱۲ دی ماه جاری اعلام شده است.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حاصل عبارت زیر را وارد کنید * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.