آموزش آرایش چشم ساده

برخی از زنان و دختران چشمان معمولی دارند اما زمانی که آرایش می‌کنند چشمان زیبایی پیدا می‌کنند. برای داشتن چشم‌های زیبا شما یک آرایش چشم ساده با استفاده از سایه چشم و مداد روی صورت خود انجام دهید.

مدل آرایش چشم ساده
مدل آرایش چشم ساده

سایه چشم چیست؟

سایه چشم یکی از لوازم‌آرایشی است که بر روی پلک‌ها و زیر ابروها اعمال می‌شود و چهره شما را جذاب‌تر نشان می‌دهد. 

سایه چشم لوازم‌آرایشی است که بر روی پلک‌ها و زیر ابروها اعمال می‌شود. به‌طور معمول استفاده می‌شود که چهره مصرف‌کننده را بلندتر یا جذاب‌تر نگاه دارد.

آرایش چشم ساده دخترانه
آرایش چشم ساده دخترانه

سایه چشم می‌تواند چشمان شما را درشت‌تر و بزرگ‌تر نشان دهد و به زیبایی چشمان شما اضافه کند و این محصول در انواع مختلف و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود و بسیاری از مردم به‌سادگی برای بهبود ظاهر خود از سایه چشم استفاده می‌کنند.

آرایش چشم ساده

برای آرایش چشم ساده شما در ابتدا باید یک خط چشم بلند و ضخیم بکشید و داخل چشم‌هایتان را نیز به کمک مداد مشکی خط بکشید و زیر چشم‌های خود را کمی سایه‌ی قهوه‌ای یا مسی بزنید این مدل چشم‌هایتان را بسیار زیبا می‌کند و یک مدل مناسب حتی برای چشم‌های گود می‌باشد.

آموزش آرایش چشم دخترانه

سپس کشیدن خط چشم ضخیم بلندی می‌باشد که در قسمت انتهای چشم باید کمی ضخیم‌تر از ابتدای چشم کشیده شود و این خط چشم باید در قسمت داخل چشم نیز کشیده شود. پس از آن ترکیبی از خط چشم‌های گربه‌ای و سایه‌ی چشم می‌باشد که اگر خط چشم‌های گربه‌ای بکشید و سپس از سایه‌های رنگی برای تزئین چشمانتان استفاده کنید بسیار زیبا خواهید شد.

استفاده از یک سایه‌ی تیره در قسمت استخوان پیشانی می‌باشد و سایه‌ی تیره را از قسمت استخوان پیشانی تا پشت چشم پخش‌کنید و سپس خط چشم خود را بکشید.

استفاده از یک سایه‌ی رنگ روشن براق و درخشان به همراه خط چشم‌گربه‌ای می‌باشد که باعث رؤیایی شدن چشمانتان خواهد شد.

در این مرحله که باعث زیبا و رؤیایی شدن چشمانتان می‌شود این است که شما در انتهای آرایش چشم یا حتی آرایش کامل صورت خود کمی از رنگ رژ گونه‌ی خود را در قسمت زیر ابرو یا همان استخوان پیشانی به کار برید یا می‌توانید بالای سایه‌ی خود این رنگ را استفاده کنید.

مدل آرایش چشم ساده

آرایش چشم ساده سبز رنگ

میکاپ چشم و ابرو شیک و جدید

آرایش چشم ساده برای چشم پف دار

مدل خط چشم شیک و مجلسی

آرایش چشم ساده با سایه ملایم

مدل سایه زدن و آرایش چشم بادامی

 

 

این مطلب را هم مطالعه کنید:مدل رنگ موی جدید با دکلره و بی دکلره

 

یک نظر

  1. خیلی خوب و ساده بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حاصل عبارت زیر را وارد کنید * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.