مدل و ایده هایی برای دوخت جامدادی نمدی عروسکی

در مطلب مدل و ایده هایی برای دوخت جامدادی نمدی عروسکی را برای شما دوستان قرار داده ایم. جامدادی یکی از لوازم پراستفاده و کاربردی برای بچه‌ها است. یکی از جالب‌ترین انواع جامدادی نمدی برای بچه‌ها، جامدادی‌های عروسکی هستند. شما به‌راحتی می‌توانید طرح مورد دلخواه فرزندتان را با ایده گرفتن از طرح‌های موجود، تهیه کنید.

مدل و ایده هایی برای دوخت جامدادی نمدی عروسکی

تهیه جامدادی نمدی عروسکی

اگرچه مدل‌های مختلفی از جامدادی در فروشگاه‌های لوازم التحریر وجود دارد، اما شما می‌توانید با مقداری پارچه نمد و کمی خلاقیت اقدام به ساخت انواع متنوعی از آن‌ها کنید. برای این کار کافی است که به مدل‌ها و طرح‌های آماده دقت کنید؛ و سپس طبق سلیقه خود و یا فرزندتان طرحی زیبا و جذاب را بر روی نمد پیاده‌سازی کرده و به‌راحتی آن بسازید. توجه کنید که برای دوخت این وسیله بهتر است که از پارچه‌های نمد باضخامت کمتر استفاده کنید. همچنین با طراحی برخی از این مدل‌ها می‌توان آن‌ها به کیف آرایشی نیز تبدیل کرد.

جامدادی نمدی عروسکی پسرانه

جامدادی عروسکی به شکل یک حیوان

اگر بخواهید جامدادی عروسکی کاملاً شبیه حیوان موردنظر باشد، باید سر و اندام حیوان را به‌صورت جداگانه و با دقت بیشتری طراحی کنید. تصاویر زیر مثال‌های جالبی در این زمینه هستند:

جامدادی نمدی عروسکی به شکل یک حیوان

جامدادی نمدی عروسکی به شکل یک حیوان

جامدادی نمدی دخترانه

جامدادی نمدی عروسکی با کمک تکه دوزی

بیشترین طرح‌ها برای جا مدادی عروسکی، طرح اشکال مختلف حیوانات است. این مدل‌ها را می‌توان با فرم‌های مختلفی بر روی پارچه نمد پیاده‌سازی کرد. به عنوان مثال می‌توانید تصویر حیوان موردنظر را به‌راحتی بر روی یک جامدادی مستطیل شکل تکه دوزی کنید. به تصاویر زیر در این خصوص توجه کنید:

جامدادی نمدی عروسکی با کمک تکه دوزی

الگو جامدادی نمدی دخترانه شیک

جامدادی نمدی عروسکی به‌صورت سر یک حیوان

ایده جالب دیگر برای ساخت جامدادی دستباف نمدی عروسکی این است که جامدادی را کاملاً به شکل سر یک حیوان مانند سر گربه، سگ و … طراحی کنید. برای این کار می‌توانید از تصاویر زیر الگو برداری کنید:

جامدادی نمدی عروسکی به‌صورت سر یک حیوان

جامدادی نمدی عروسکی به‌صورت سر یک حیوان

جامدادی نمدی عروسکی به‌صورت سر یک حیوان

جامدادی نمدی دخترانه فانتزی

بیشتر بخوانید: دانلود نقشه مترو تهران

شما چه ایده‌های دیگری برای جامدادی نمدی عروسکی مد نظر دارید؟ لطفاً نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر مخاطبان جم لایف درپایین صفحه و در قسمت “ارسال نظر” در میان بگذارید.

سرویس خانه داری | جم لایف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حاصل عبارت زیر را وارد کنید * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.