سریال نون خ | خلاصه داستان و بازیگران سریال نوروزی ن.خ

سریال نون خ یک مجموعه‌ی تلویزیونی به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی به قلم امیر وفایی در ژانر کمدی و طنز است که در نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. این سریال داستانی اجتماعی و طنزگونه‌ای دارد و بخشی از سریال در شهرستان و منطقه کردستان با زبان و فرهنگ کردی تولید می‌شود و پیش‌بینی می‌شود کار جذابی باشد و در ۱۶ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای روی آنتن می‌رود.

سریال نون خ

خلاصه داستان سریال نون خ

به گفته سعید آقاخانی سریال نون خ کاری اجتماعی است و فضایی نو دارد. بخشی از سریال در شهرستان و منطقه کردستان با زبان و فرهنگ کردی تولید می‌شود و پیش‌بینی می‌کنم کار جذابی باشد.

ما برای ساخت این سریال به منطقه‌ای وارد شدیم که از لحاظ پوشش و زبان، فرهنگ متفاوتی داشت. این موضوع جذاب است. درگذشته فقط شبکه‌های استانی مثل شبکه کرمانشاه این قبیل سریال‌ها را تولید می‌کردند و ما در شبکه‌های سراسری چنین کارهایی را نداشتیم.

تهران و لوکیشن‌های پایتخت تکراری شده و نیاز است تفاوتی ایجاد شود که سریال «ن. خ» این کار را کرده است.

نورالدین خانزاده، اسم شخصیتی است که در این سریال ایفا می‌کنم و به همین دلیل اسم سریال را مخفف این شخصیت گذاشتیم.

فکر نکنم این سریال چالش داشته باشد چون من کُرد هستم و اکثر بازیگران سریال هم کُرد هستند. حدود ۲۰ بازیگر بومی داریم که از کردستان و کرمانشاه آمده‌اند.

بازیگران سریال ن.خ

در سریال نون خ بازیگرانی همچون سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، فریده سپاه منصور، علی صادقی، هومن حاج‌عبداللهی، نعیمه نظام دوست، سیروس میمنت، علی صالحی، پاشا جمالی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، صبا ایزدپناه، شیدا یوسفی و وحید قاضی زاهد به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بازیگران سریال نون خ

سایر عوامل تولید سریال ن.خ

مجری طرح: حسن مصطفوی، مدیر تصویربرداری: امیر معقولی، صدابردار: محمد شاهوردی، طراح گریم: عباس عباسی، طراح صحنه: امین جهانی، طراح لباس: پگاه ترکی، دستیار کارگردان: مصطفی تنابنده، برنامه‌ریز: ساناز بصیر، عکاس: کوروش جوان، دستیار تولید: محمدرضا دلنوازی، مدیر تدارکات: مجید لعل سنجیان، مشاور رسانه ای: هادی اعتمادی مجد

علت انتخاب نام عجیب برای سریال

سعید آقاخانی که برای اولین بار است که هم‌زمان بازی و کارگردانی در یک سریال را تجربه می‌کند و این تجربه را دشوار می‌خواند. او که در سریال «ن. خ» ایفاگر شخصیت نورالدین خانزاده است نام سریال را برگرفته از این شخصیت می‌داند

سعید آقاخانی پیش از این در تلویزیون کارگردانی سریال‌های «عید امسال»، «زن بابا»، «راه در رو»، «خوش نشین‌ها»، «نقطه سرخط»، «دزد و پلیس»، «خروس»، «روزهای بد، به‌در»، «بیمار استاندارد» و «شب عید» را به عهده داشته است.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی سارا بهرامی و همسرش

تصاویر و پشت‌صحنه سریال نون خ

علی صادقی و سعید آقاخانی در سریال نون خ

سعید آقاخانی در سریال نون خ

پشت صحنه سریال نون خ

بازیگران زن سریال نون خ

لباس کردی سریال ن.خ

 

سرویس فیلم و سریال | جم لایف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حاصل عبارت زیر را وارد کنید * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.