تجاوز به دختر سه ساله شیرازی در یکی از بیمارستان های شیراز

خبر تجاوز به دختر سه ساله شیرازی در هفته اخیر همه را در بهت فرو برد. قربانیان تجاوز می‌توانند به خاطر آزار و اذیت به‌شدت دچار آسیب شوند و امکان دارد که در عملکرد به همان کیفیتی پیش از تجاوز مثلاً به دلیل عدم تمرکز، الگوهای خواب و غذا خوردن دچار مشکل شوند. ممکن است که تحریکی یا عصبی باشند. پس از تجاوز، عادی است که قربانی اختلال استرس حاد را تجربه کند که شامل نشانه‌هایی مشابه نشانه‌های اختلال استرس پس از آسیب است مانند عواطف شدید و گاهی غیرقابل‌پیش‌بینی؛ و ممکن است در مواجهه با خاطرات آن حادثه مشکل داشته باشند.

تجاوز به دختر سه ساله شیرازی در یکی از بیمارستان های شیراز

جم لایف | سرویس اخبار – عصر شنبه ۱۲ مرداد خبر ناپدید شدن دختر کوچولویی دریکی از بیمارستان‌های شلوغ شیراز به پلیس اعلام شد. پدر و مادر این دختر ۳.۵ ساله که بشدت بی‌قراری می‌کردند به مأموران گفتند برای عیادت یکی از بستگانشان به بیمارستان آمده‌اند. مادر این بچه در ادامه گفت: ساعت ملاقات بود و جمعیت زیادی در بیمارستان رفت‌وآمد می‌کردند، دخترم کنار ما ایستاده بود، اما یک‌لحظه سرگرم فرزند دیگرم شدم و وقتی سر چرخاندم از دخترم خبری نبود.

تجاوز به دختر سه ساله شیرازی

درحالی‌که تحقیقات برای یافتن این کودک آغازشده بود، مسئولان بیمارستانی دیگر که در همان نزدیکی بود در تماس با پلیس، از پیدا شدن دختر کوچولویی که بشدت مورد آزار و اذیت قرارگرفته بود در راهروی دستشویی بیمارستان خبر دادند. ازآنجاکه مشخصات دخترک با کودک گمشده مطابقت داشت، مأموران بلافاصله به محل رفته و هویت دخترک گمشده تأیید شد. بدین ترتیب با وقوع این جنایت سیاه مأموران اقدام‌های پلیسی را برای شناسایی عامل این اتفاق شوم آغاز کردند.

بررسی دوربین‌های مداربسته

هم‌زمان دوربین‌های مداربسته هر دو بیمارستان مورد بازبینی و بررسی قرار گرفت و چهره پسر جوانی که در فیلم دوربین هر دو بیمارستان ثبت‌شده بود شناسایی شد. در فیلم بیمارستان اول که محل ربوده شدن دختربچه بود تصاویر این پسر درحالی‌که اطراف خانواده دخترک دیده‌شده بود ثبت‌شده و دوربین‌های بیمارستان دوم تصاویر وی را درحالی‌که دست دختر کوچولو را گرفته و به سمت سرویس بهداشتی می‌برد ثبت کرده بودند. همچنین مشخص شد وی دقایقی بعد بدن نیمه‌جان بچه را در راهرویی خلوت رها کرده بود.

سرهنگ کاووس محمدی، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس دراین‌باره گفت: پس از گزارش گم‌شدن دختربچه دریکی از بیمارستان‌های شیراز، مأموران بلافاصله به محل اعزام شدند و پس از چند ساعت جست‌وجو، دختر خردسال را درحالی‌که به دلیل آزار و اذیت آسیب‌دیده بود در بیمارستانی دیگر پیدا کردند. بر اساس گزارش‌ها این کودک در راهروی بیمارستان رها و توسط چند نفر از مراجعه‌کنندگان تحویل مسئولان انتظامی بیمارستان شده بود. به‌این‌ترتیب مأموران اقدام به بررسی دوربین‌های مداربسته هر دو بیمارستان کردند و پسر جوانی که عامل این اتفاق هولناک بود شناسایی شد.

شناسایی عامل تجاوز به دختر سه ساله شیرازی

وی افزود: با این سرنخ کارآگاهان پس از اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه متهم را دریکی از محلات شیراز شناسایی کرده و او را ۴۸ ساعت پس از اقدام هولناکش دستگیر کردند. بررسی‌ها نشان می‌دهد متهم که ۲۵ ساله است، سابقه کیفری و اعتیاد ندارد و بنا بر تشخیص اولیه کارشناسان مبتلابه بیماری جنسی بوده است. متهم در جریان بازجویی‌ها به کارآگاهان گفته که اغلب در مکان‌های شلوغ به دنبال کودکان تنها می‌گشته تا آن‌ها را قربانی نیت شیطانی خود کند، آن روز هم وقتی این دختربچه را در بیمارستان دیده او را به بهانه بازی از بیمارستان بیرون برده و بعد در سرویس بهداشتی بیمارستان دیگری، او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

بیشتر بخوانید: برخورد ناشایست و بازجویی از ملی پوشان والیبال ایران در آمریکا

سرهنگ محمدی ادامه داد: تاکنون شکایت مشابهی درباره متهم وجود نداشته، اما احتمال می‌رود با توجه به اعترافات این مرد شرور، کودکان دیگری نیز از سوی وی مورد آزار و اذیت قرارگرفته باشند که تحقیقات دراین‌باره ادامه دارد.

منبع: yjc

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حاصل عبارت زیر را وارد کنید * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.