مدل رنگ موی جدید با دکلره و بی دکلره

یکی مسائلی که بانوان را درگیر خودکرده است انتخاب مدل رنگ موی جدید برای موهایشان است. رنگ کردن مو یکی از روش‌های معمول برای تغییر استایل و ایجاد تنوع در بین بانوان محسوب می‌شود و در نظر داشته باشید که تغییر جذاب است و داشتن جدیدترین مدل رنگ مو هیجان‌انگیز! اما این رنگ‌های متفاوت نیاز به رسیدگی بیشتری خواهند داشت. تا جایی که امکان دارد برای داشتن این رنگ‌ها از آرایشگر حرفه‌ای کمک بگیرید.

مدل رنگ موی جدید با دکلره و بی دکلره
مدل رنگ موی جدید

ما در مطلب زیر چندین مدل موی جدید را قرار داده‌ایم.

مدل رنگ موی جدید

  • رنگ پنتون

رنگ پنتون یکی از جدیدترین مدل رنگ مو است و اکنون یکی از پرطرفدارترین‌ها محسوب می‌شود. این رنگ که در زیر نور خورشید همانند نور ماوراءبنفش می‌درخشد زیبایی خیره‌کننده ایی دارد.

مدل رنگ مو پنتون ، مدل رنگ موی جدید
مدل رنگ مو پنتون
  • سفید طلایی (مارشمالو Marshmallow)

این رنگ جادویی منعکس‌کننده نور است و جزء رنگ‌های روشن محسوب می‌شود و کسانی که به رنگ‌های روشن علاقه‌مند هستند می‌توانند از این رنگ زیبا استفاده کنند؛ اما این ترکیب از سفید، خاکستری و پلاتین نیاز به نگهداری زیادی دارد.

رنگ مو سفید طلایی
رنگ مو سفید طلایی
  • آمبره طلایی

رنگ آمبره (تن رنگ‌هایی از روشن به تیره) نباید مخلوط و رنگارنگ باشد. اگر مو‌های فر یا حالت‌دار دارید و از صاف کردن مو‌ها خسته شده‌اید، آمبره طلایی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. ریشه مو‌ها را تیره نگه‌دارید و انتهای مو‌ها را همانند تصویر فوق به رنگ طلایی در بیاورید.

رنگ مو آمبره طلایی

  • ترکیب سفید و مشکی

یکی از بهترین مدل‌های رنگ موی ترکیبی، ترکیب رنگ سفید با مشکی است و بسیار جذاب است.

رنگ مو سفید و مشکی

  • نارنجی تیره

رنگ موی نارنجی تیره چند سالی است که بسیار پرطرفدار شده است و هرساله به وفور دیده می‌شود. بزرگ‌ترین دلیل آن این است که رنگ نارنجی تیره با ایجاد کنتراستی خاص می‌تواند چهره‌ای بسیار جذاب به خانم‌های ببخشد و باعث می‌شود شما مانند شاهزاده مریدا شجاعت احساس کنید.

رنگ مو نارنجی تیره

  • سفید یا یخی

رنگ موی سفید با اینکه نیاز به مراقبت زیادی دارد اما همیشه جزء پرطرفدارترین‌ها بوده است. رنگ موی سفید یکی از پرطرفدارترین رنگ موهای سال ۲۰۱۸ در میان سلبریتی ها بوده است. چهره‌هایی همچون میشل ویلیامز و تیلور سوییف در سال جدید با طیف‌های مختلف این رنگ مو ظاهر شده‌اند. البته در استفاده از طیف‌های مختلف این رنگ باید جانب احتیاط را رعایت کرد چرا که باوجود زیبایی آن با هر رنگ پوستی سازگار نیست. برای آن دسته از خانم‌هایی که پوست تیره‌ای دارند یا صورت بسیاری کشیده‌ای دارند توصیه می‌شود از هایلایت های یخی در ترکیب با طیف‌های مختلف این رنگ استفاده شود. نکته دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد سبک خاص آرایش موردنیاز این رنگ مو است.

رنگ مو سفید

  • شکلاتی

رنگ شکلاتی برای مو از جمله رنگ‌های بسیار مورد استفاده در ایران و سراسر دنیا می‌باشد و بیشترین رنگی که در بین سلبریتی ها مورد استفاده قرار می‌گیرد شکلاتی و طیف‌های مختلف آن است چرا که رنگی طبیعی است و بارنگ‌های مختلف پوست و حالت‌های مختلف چهره متناسب و هماهنگ است نکته‌ی جالب و قابل توجه در رنگ موی شکلاتی این است که این رنگ برای هر سنی مناسب می‌باشد و هر خانمی در هر سنی می‌تواند بنابر سلیقه‌ی خود طیف رنگی موردعلاقه‌ی خود را برای موهایش انتخاب بفرماید

رنگ مو شکلاتی

  • برونته

این ترکیب منحصربه‌فرد از قهوه‌ای و بلوند، جلوه‌ای زیبا به موها می‌بخشد و در زیر نور خورشید بسیار زیباست و نظرها را به خود جلب می‌کند…

رنگ مو برونته

رنگ کردن مو از دیرباز در جوامع بشری وجود داشته است با این تفاوت که در زمان‌های قدیم مردم از رنگ‌های طبیعی برای رنگ کردن موی خود بهره می‌بردند و در عصر جدید از رنگ‌های شیمیایی که تنوع بسیار بیشتری نسبت به گذشته دارند، استفاده می‌کنند. اینکه چه رنگ مویی بیشتر به شما جذابیت می‌دهد بستگی به اندام صورت، رنگ پوست، رنگ چشم و کوتاهی و بلندی موی شما نیز دارد. در مقاله بالا چندین مدل رنگ موی جدید را شرح دادیم. لطفاً پیشنهاد‌های خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

آرایش و زیبایی- جم لایف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حاصل عبارت زیر را وارد کنید * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.