مدل مانتو و دامن ست مجلسی جدید و دامن پلیسه شیک

مدل مانتو و دامن این روزها موردتوجه خانم‌ها و دختران جوان قرارگرفته و از ست کردن مانتو جلوباز و مانتوهای کوتاه با دامن پلیسه، دامن چهارخونه و دامن‌های سنتی ترکیب جالبی به دست می‌آید.

مدل مانتو و دامن ست مجلسی جدید و دامن پلیسه شیک

جم لایف | سرویس دنیای مد – ست دامن همراه با مانتو یکی از خاص‌ترین ست‌های زنانه برای استریت استایل است و این ست بسیار پرطرفدار بوده و می‌توان مانتوهای بلند جلوباز و مانتوهای کوتاه را با دامن‌های گوناگون ست کرد و بهترین گزینه دامن‌های پلیسه، دامن‌های سنتی و دامن‌های چهار خونه می‌باشد.

ست کردن مانتو با دامن چند سالی است که مد شده و خانم‌ها به‌خوبی از آن استقبال می‌کنند و با ست آن دو هم می‌توانید کتانی بپوشید و هم کفش پاشنه‌بلند، برای داشتن تیپ شیک و بی‌نقص می‌توانید از تصاویر زیر ایده بگیرید.

ست مانتو با دامن چهارخونه در رنگ‌های شاد

دامن‌های چهارخونه درشت از جنش پشم، چند سالی است که مد شده و پای ثابت فشن فصل پاییز شده‌اند و اگر قصد ست کردن مانتو جلوباز با این مدل دامن‌ها را دارید از رنگ‌های خنثی مانند قهوه‌ای، استخوانی و کرمی استفاده کنید و برای پوشاندن پاهای خود نیز از بوته‌ای بلند استفاده کنید یا از جوراب شلوار پشمی و نیم بوت هم گزینه خوبی است و ست زیبایی ایجاد می‌شود.

ست مانتو با دامن چهارخونه

ست مانتو جلوباز با دامن چهارخونه

دامن چهارخونه کلوش و مانتو بلند

ست مانتو با دامن چهارخونه مجلسی

مدل مانتو و دامن سنتی بلند و زیبا

اگر طرفدار دامن‌های سنتی و بلند هستید پیشنهاد ما این است که به‌دقت این قسمت را مطالعه کنید. ست مانتو همراه با دامن سنتی هواداران زیادی دارد و می‌توان این سبک را در همهٔ فصل‌ها با اندکی تغییر در جنس پارچه استفاده کرد و در این پست تعدادی مدل مانتو دامن زیبا با طرح‌های سنتی برای شما آماده کرده‌ایم که در عین زیبایی، مدل‌های لوکس و باکلاسی هستند.

مدل مانتو و دامن سنتی شیک

مدل مانتو و دامن سنتی بلند

مدل مانتو و دامن سنتی مجلسی

ست مانتو جلوباز و دامن سنتی کوتاه

ست مانتو جلوباز و دامن سنتی رنگی

ست جدید دامن پلیسه با مانتو جلوباز

اگر اخبار دنیای مد را پیگیری می‌کنید احتمالاً می‌دانید که پارچه‌های پلیسه به یکی از پرطرفدارترین های سال تبدیل‌شده است. دامن‌های پلیسه با انبوه چین‌های ریز و یک اندازه به وجود می‌آیند و این دامن‌ها به علت راحتی و خنکی برای تابستان مناسب‌اند.

این مدل دامن برای افرادی که پاهای لاغری دارند پیشنهاد می‌شود و خانم‌هایی که چاقی پایین‌تنه دارند از این مدل دامن‌ها استفاده نکنند زیرا وجود چین در دامن، حجیم‌تر به نظر می‌رسند. این خانم‌ها می‌توانند از دامن‌های بدون چین استفاده کنند که باعث لاغر نشان دادن‌شان می‌شود. این دامن‌ها را می‌توانید با کفش، صندل و حتی کتانی بپوشید که یک استایل متفاوت برای شما می‌سازد. مانتوی مناسب مانتوی پلیسه، بهتر است از پارچه‌ای با طرح و مدل ساده دوخته شود. مانتوهای جلوباز با یقه‌های پهن که در قسمت جلو به شکل لایه‌لایه چین می‌خورند مچ مناسب این مدل دامن هستند.

ست جدید دامن پلیسه با مانتو جلوباز

مانتو و دامن پلیسه

دامن پلیسه و کت

دامن پلیسه کوتاه و پیرهن طرح دار

بیشتر بخوانید: مدل تاپ بافتنی زنانه و دخترانه

در این مطلب نمونه‌های زیبایی از مدل انواع دامن به همراه مانتو های کوتاه و بلند را با هم مشاهده کردیم. در قسمت نظرات و پرسش‌ها نیز می‌توانید دیدگاه‌ها و تجربیاتتان را در اختیار ما و دیگر مخاطبان جم لایف قرار دهید.

تهیه و گردآوری: جم لایف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حاصل عبارت زیر را وارد کنید * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.