بیوگرافی ساقی حاجی پور و همسرش | عکس های ساقی حاجیپور

ساقی حاجی پور بازیگر سینما و تلویزیون در ۲۶ مهرماه ۱۳۷۴ به دنیا آمد و برای اولین بار در سریال سایه‌بان جلوی دوربین رفت و در دومین تجربه کاری خود در فیلم هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی بازی کرد.

بیوگرافی ساقی حاجی پور

سرویس چهره‌ها | جم لایف – ساقی حاجی پور یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون ایران است. وی در ۲۶ مهرماه ۱۳۷۴ به دنیا آمد و با حمایت خانواده‌اش پا به عرصه بازیگری گذاشت.

اولین تجربه کاری وی بازی در سریال سایه‌بان به کارگردانی جمشید محمودی است.

بازی در سریال سایه‌بان

سایه‌بان نام یک مجموعه تلویزیونی ایرانی پنجاه قسمتی به کارگردانی جمشید محمودی و نوید محمودی است که در سال ۱۳۹۶ تولیدشده است این سریال از شبکه دو پخش شد. تیتراژ این سریال را محسن چاوشی اجرا کرده است.

در این سریال وی در کنار بازیگرانی مشهور ازجمله امین تارخ، هستی مهدوی، محمدرضا غفاری، علی اوسیوند و کامران تفتی به کسب تجربه پرداخت.

بازی در سریال هم گناه

هم‌گناه به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود. هم گناه اولین تجربه مصطفی کیایی برای حضور در شبکه نمایش خانگی است و روایت گر داستان خانواده صبوری خانواده‌ای بزرگ و قدیمی است که سال‌هاست در کار صادرات و واردات گل و گیاه است. آن‌ها در خانه‌ای قدیمی همچنان در آرامش با هم زندگی می‌کنند، ورود جوانی به این خانواده زندگی همه خانواده را دستخوش تغییراتی می‌کند.

ساقی حاجیپور و همسرش

ساقی حاجی پور در این سریال نقش هدیه خواهر حمید و برادرزاده رحمان را بازی می‌کند و در این سریال بازیگران به نامی همچون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی، محسن کیایی، مهدی پاکدل، مسعود رایگان، رؤیا تیموریان، پدرام شریفی بازی می‌کنند.

ساقی حاجی پور و همسرش

تاکنون خبر رسمی از ازدواج او درجایی منتشرنشده است و مجرد است. او می‌گوید که ازدواج در اولویت وی نیست هرچند معتقد است که ازدواج از موضوعاتی نیست که روی آن برنامه‌ریزی خاصی داشت و گاهی ناخودآگاه افراد را درگیر خودش می‌کند.

ساقی حاجی پور بی حجاب

کارنامه هنری

سریال تلویزیونی

  • سایه‌بان ۱۳۹۶

شبکه خانگی

  • هم گناه ۱۳۹۸

عکس های ساقی حاجی پور

عکس های ساقی حاجی پور

اینستاگرام ساقی حاجی پور

ساقی حاجیپور

ساقی حاجی پور

عکس های شخصی ساقی حاجیپور

عکس تولد ساقی حاجیپور

بیشتر بخوانید: بیوگرافی لیلا بلوکات و همسرش

اینستاگرام ساقی حاجی پور

در متن بالا بیوگرافی حاجی پور بازیگر جوان ایرانی را خواندید، همچنین شما دوستان گرامی برای دیدن تصاویر بیشتر و اطلاع از زندگی شخصی و پیگیری فعالیت‌های آن می‌توانید صفحه اینستاگرام وی را دنبال کنید.

@saghihajipour

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حاصل عبارت زیر را وارد کنید * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.