بیوگرافی المیرا دهقانی و همسرش

المیرا دهقانی در ۵ شهریورماه ۱۳۷۳ در شهر شیراز در خانواده‌ای ۶ نفره به دنیا آمد او دو خواهر و یک برادر بزرگ‌تر از خود دارد و تحصیلات خود را تا کارشناسی رشته صنایع غذایی ادامه داد و با توجه به این‌که علاقه‌ی زیادی به بازیگری داشت و هیچ تحصیل آکادمیکی درزمینهٔ هنر نداشت کار خود را با تئاتر شروع کرد و در مدت کوتاهی به شهرت رسید. شهرت وی بیشتر به خاطر بازی در نقش یاسمن در سریال گرگ‌ومیش است.

بیوگرافی المیرا دهقانی

وی در کنار بازیگری در عرصه نوازندگی سازهای بادی نیز فعالیت می‌کند.

 

شروع بازیگری

المیرا دهقانی در سن ۱۵ سالگی بازیگری را با ایفای نقش در تئاتری زیر نظر سیامک کمالی سروستانی در شیراز شروع کرد با شروع دانشگاه به تهران آمد و در کارگاه بازیگری محمد معتمدی دوره دید.

نخستین بار در سریال همه‌چیز آنجاست به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی جلوی دوربین تلویزیون رفت و نقش یاسمن (دختر مهندس امیر روحی با بازی حسن اسدی) را اجرا کرد.

پس از آن در سریال هشت و نیم دقیقه در نقشی کوتاه حضور پیدا کرد.

مدلینگ

المیرا دهقانی از سوی برندهای مطرح برای مدلینگ هم پیشنهاد‌هایی داشته است ولی قبول نکرده است. او این کار را برای بازیگری تئاتر مضر می‌داند.

المیرا بیشتر وقت خود را صرف خواندن کتاب می‌کند و می‌گوید این کتاب خواندن است که کمک می‌کند او بتواند هنرپیشه بهتری شود و راحت‌تر شخصیت‌ها را درک کند.

عکس های شخصی المیرا دهقانی

ورزش و تغذیه

ورزش کردن و داشتن هیکلی روی فرم هم از اولویت‌های اوست. بازیگری تئاتر باعث شده تا المیرا به داشتن بدنی منعطف و روی فرم عادت کند. تغذیه گیاهی و ورزش جزئی جدانشدنی از زندگی المیرا دهقانی است.

 

المیرا دهقانی در نقش مادر احسان در سریال هشت و نیم دقیقه

سریال هشت و نیم دقیقه در سال ۱۳۹۵ به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی بهروز مفید ساخته شد. فیلم‌نامه این سریال توسط علی دادرس و آزیتا ایرایی با بازنویسی نهایی بابک کایدان به نگارش درآمد.

این سریال، قصه زنی بانام یکتا است که با فرزندش پس از مرگ همسر و پدر همسرش در یک تصادف رانندگی به‌واسطه توطئه‌ای در شرایط نامناسب مالی قرار می‌گیرند. این زن برای گرفتن حق خود اقداماتی انجام می‌دهد که بن‌مایه قصه از این موضوع شکل گرفته است.

المیرا دهقانی در نقش مادر احسان در سریال هشت و نیم دقیقه

المیرا دهقانی در این سریال نقش مادر احسان (با بازی سام درخشانی) یک زن پیر و مبتلابه بیماری جذام را اجرا کرد که با گریمی متفاوت و سنگین جلوی دوربین حاضر شد.

گریم متفاوت و سنگینی که این بازیگر داشته علامت سؤال‌های زیادی در ذهن‌ها ایجاد کرده بود که این شخصیت چه کسی می‌تواند باشد و تصاویری نیز از وی در اینترنت با عنوان مهناز افشار با گریمی از عبدالله اسکندری منتشر شد و جنجال‌های فراوانی به دنبال خود ایجاد کرد.

نقش یاسمن در سریال لحظه گرگ‌ومیش

سریال لحظه گرگ‌ومیش بانام اولیه سوگند به کارگردانی همایون اسعدیان و به نویسندگی مونا انوری زاده و همایون اسعدیان در سال ۱۳۹۷ ساخته شد.

این سریال روایتگر فراز و فرود خانواده‌ای اصیل ایرانی در طول سه دهه است. این سریال با محوریت زندگی تنها دختر خانواده (المیرا دهقانی در نقش یاسمن) که از دهه ۶۰ با حوادث گوناگونی از قبیل جنگ تحولات اقتصادی و اجتماعی و … آغاز و تا زمان معاصر ادامه خواهد داشت.

المیرا دهقانی در نقش یاسمن سریال گرگ و میش

ازدواج و همسر المیرا دهقانی

او تاکنون ازدواجی نداشته است و مجرد است و در کنار خانواده‌اش زندگی می‌کند. المیرا در مصاحبه‌ای گفته بود فعلاً قصد ازدواج ندارد و تمرکزش روی درس و کار است و پیشرفت در هنرپیشگی و طی کردن پله‌های ترقی در این کار برایش مهم‌ترین اولویت زندگی‌اش است.

المیرا دهقانی و همسرش

کارنامه هنری

سریال های المیرا دهقاننی

  • ۱۳۹۳ همه‌چیز آنجاست
  • ۱۳۹۵ هشت و نیم دقیقه
  • ۱۳۹۵ پرستاران
  • ۱۳۹۷ لحظه گرگ‌ومیش

عکس‌های المیرا دهقانی

المیرا دهقانی و پدرش

المیرا دهقانی و خواهرش

المیرا دهقانی و مادرش

المیرا دهقانی

تولد المیرا دهقانی

عکس المیرا دهقانی و کیهان کلهر

 این مطلب را هم بخوانید: بیوگرافی آزاده صمدی

آدرس صفحه اینستاگرام المیرا دهقانی

در متن بالا بیوگرافی المیرا دهقانی بازیگر جوان ایرانی را خواندید، همچنی شما دوستان گرامی برای دیدن تصاویر بیشتر و اطلاع از زندگی شخصی و پیگیری فعالیت‌های المیرا می‌توانید صفحه اینستاگرام وی را دنبال کنید.

elmiradehghani@

گروه چهره ها – جم لایف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حاصل عبارت زیر را وارد کنید * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.